Сегодня: Среда 20 сентября 2017 | EUR: 21.1595 | USD: 17.6483 Как пользоваться поиском?
 
ПОСЛЕДНИЕ СООБЩЕНИЯ
НА ФОРУМЕ

Тема: Intreprindere Individuala
Автор: savoronga
Дата: 18.09.2017
ответов: 100, просмотров: 72568

Тема: Ндс при продаже ниже себестоимости
Автор: Accountant
Дата: 11.09.2017
ответов: 17, просмотров: 12087

Тема: Помощь начинающему бухгалтеру - все по SRL
Автор: Accountant
Дата: 11.09.2017
ответов: 3, просмотров: 406

 
РЕКЛАМА
 
Семинары для бухгалтеров
Главная » Семинары для бухгалтеров

 Firma instructiv-consultativă şi de implementare „Contabil-Service” S.R.L. vă invită la seminarul cu tema:

Contabilitatea bugetară – aspecte practice ale contabilităţii mijloacelor fixe. Inventarierea patrimoniului public. Contabilitatea decontărilor cu personalul privind remunerarea muncii”

Lector – Elena TABAN,
doctor în economie

Programul seminarului:

  1. CONTABILITATEA MIJLOACELOR  FIXE – aspecte practice și noutăți legislative. Achiziții de la furnizor și construcții din contul investițiilor capitale. Reguli de transmitere/primire cu titlu gratuit.  Aspecte normative și modul de întocmire a documentelor de primire-predare a patrimoniului. Înregistrări contabile în Instituția care primește/transmite. Pe ce momente este necesar de pus accentul. Cum să evaluăm/reevaluăm și cum să înregistrăm patrimoniul primit la organele cadastrale etc. Reparații capitale  și curente ale mijloacelor fixe. Cum determinăm – reparație capitală sau curentă? Cum planificăm, achităm și luăm la evidență. Modul de calcul al uzurii ulterioare. Casarea mijloacelor fixe. Ordin, documentare și reguli ulterioare de recunoaștere, evaluare, evidență, consum și vînzare a materialelor din casarea obiectelor (deșeuri, materiale demontate (ferestre, plite din beton, piatră, fier uzat, piese de schimb, etc.). Modul de calcul al uzurii mijloacelor fixe și amortizării activelor nefinanciare. Corectarea erorilor la calculul uzurii și/sau amortizării. Modul de întocmire  și verificare a Raportului privind circulaţia mijloacelor fixe, uzura mijloacelor fixe şi amortizarea activelor nemateriale  - Formularul FD-45.
  2. INVENTARIEREA PATRIMONIULUI PUBLIC etapă obligatorie premergătoare întocmirii rapoartelor financiare anuale. Cerințele față de crearea comisiilor (ordin, comisii, procese - verbale al rezultatelor inventarierii etc.). Modul de înregistrare în contabilitate a rezultatelor inventarierii (lipsuri și delapidări, furturi și deteriorări înregistrate din contul instituției, persoanei vinovate, transmise în organele de anchetă, creanțe și datorii anulate etc.). Modul de întocmire şi verificare a Raportului privind lipsurile şi delapidările de mijloace băneşti şi valori materiale  Formularul FD-47.
  3. CONTABILITATEA DECONTĂRILOR CU PERSONALUL PRIVIND REMUNERAREA MUNCII. Modul de calcul al salariilor și cerințele de întocmire a documentelor justificative și centralizatoare. Particularitățile evidenței, documentării și calculării concediilor în diferite sisteme bugetare. Modul de acordare și calculare a indemnizației pentru incapacitate temporară de muncă. Modul de calcul și evidență a indemnizațiilor în caz de eliberare, precum și în alte cazuri (de restabilire la locul de muncă etc.) Contabilitatea contribuțiilor de asigurări sociale și a primelor de asigurare obligatorii de asistenţă medicală. Contabilitatea reținerilor din veniturile angajaților la sursa de plată și de întocmire a dărilor de seamă fiscale. Modul de întocmire a notelor de contabilitate NC-5 și NC-5a.

Informaţii despre seminar:

  • data desfăşurării – 26-27 septembrie 2017;
  • durata – 16 ore academice (la întrerupere – pauză de cafea);
  • limba de instruire – română;
  • orele desfăşurării – 930 – 1700;
  • locul desfăşurării – str. Căpriana, 50, bloc „C” ASEM, sala 511;
  • taxa de participare – 1400 lei (include materialele didactice).

Reducerile de 10% se acordă la confirmarea abonării la revista „Contabilitate şi audit” pentru anul 2017.

Notă. Serviciile de pregătire şi de perfecţionare a cadrelor sînt scutite de TVA, conform art. 103 alin. (5) din Codul fiscal;

  • înregistrarea participanţilor – of. 515, pînă la 930 în prima zi a seminarului (la prezentarea copiei ordinului de plată sau la achitarea în numerar);
  • informaţii suplimentare şi înscrierea prealabilă la telefoanele067 24 11 15, 022 21 35 66 şi pe pagina web.

Bonus: Participanţii la seminar vor beneficia de acces GRATUIT la arhiva electronică a revistei „Contabilitate şi audit” pe parcursul a 3 luni !!!

 

În acest scop, participanţii trebuie să se înregistreze pe pagina web www.contabilitate.md şi să comunice login-ul organizatorului seminarului.


 

Заявка на участие:

Ваше имя*:

Контактный телефон*:

Адрес е-mail*:

Наименование организации:

Фискальный код:

Юридический адрес:

Комментарий, пожелания:

Введите сумму чисел*:
 

* - поля, обязательные для заполнения
 
Вход для пользователей
Логин
Пароль
 
Регистрация | Забыли пароль?
 
НОВОСТИ

19.09.2017
Валютные расчеты – что следует знать

23.09.2017
Modificări aduse Codului fiscal în anul 2017

26.09.2017
Contabilitatea bugetară – aspecte practice ale contabilităţii mijloacelor fixe

26.09.2017
Decontările valutare – ce este necesar să cunoaşteţi

30.09.2017
Изменения, внесенные в Налоговый кодекс в 2017 году

19.09.2017
ИНФОРМАЦИОННОЕ СООБЩЕНИЕ ГНС

08.09.2017
Reţinerea finală a impozitului. Pentru care venituri se aplică

05.09.2017
Fii informat – achită impozitul pe venit din chiria bunurilor imobiliare

Все новости
 
Календарь налогоплательщика
Сентябрь 2017
ПнВтСрЧтПтСбВс

1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

  • истекает срок уплаты налога
  • истекает срок сдачи отчетности
  • истекает срок сдачи отчетности и уплаты налога
 
Наши партнеры





 
НАШ ОПРОС

Ориентируетесь ли Вы на разъяснения государственных органов?
Да, всегда принимаем решения, ориентируясь на них
Да, но только если с ними согласны
Нет, эти письма не являются нормативными актами


Результаты опроса