Сегодня: Четверг 2 декабря 2021 | EUR: 20.0787 | USD: 17.7351
 
Вакансии
Главная » Вакансии

AO „Concordia. Proiecte Sociale” | добавлено 27.09.2021
Specialist în planificare, control și raportarea performanței economice, în cadrul „A.O. Concordia. Proiecte Sociale”
Dacă ești o persoană cu spirit analitic și capacitate de sintetiză, dacă îți place să lucrezi cu cifre și acorzi atenție detaliilor, înțelegi și dorești să faci parte din misiunea nobilă pe care o realizăm, atunci te invităm să suplinești poziția de Specialist în planificare, control și raportarea performanței economice în cadrul echipei CONCORDIA Moldova.

Responsabilități:
• Colectarea, prelucrarea, analizarea, verificarea și generalizarea datelor pentru realizarea Bugetului anual al Asociației;
• Urmărirea și realizarea situației comparative între bugetul previzionat și bugetul realizat. Analizarea liniilor bugetare;
• Participarea activă în gestionarea financiară a proiectelor din cadrul Asociației;
• Întocmirea, verificarea și prezentarea rapoartelor financiare către Finanțatori și Conducerea Asociației;
• Gestionarea procesului de audit pe proiecte: consultanță, informare și colaborare cu companille de audit;
• Monitorizarea proceselor și inițierea activităților necesare pentru atingerea obiectivelor Organizației.

Așteptări faţă de candidaţi:
• Studii economice superioare și experiență în domeniu minim 3 ani;
• Cunoștințe în domeniul legislației fiscale și contabile;
• Cunoașterea softurilor specializate de evidență contabilă și programei 1C 8;
• Conoștințe de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet);
• Experiența în domeniul contabilității externe, constituie un avantaj;
• Cunoașterea obligatorie a limbilor română, rusă și engleză;
• Aptitudini analitice puternice și de muncă în echipă;
• Seriozitate, responsabilitate, punctualitate, onestitate, receptivitate.

Oferim:

Salariu atractiv – care oferă oportunitatea unei vieți la tine acasă;
Bonus anual;
Buget personal pentru dezvoltare, participări la trening-uri și conferințe specializate;
Seminare de integrare a colegilor noi, pentru ca perioada de acomodare să fie mai eficientă și desigur mai plăcută;
Program de muncă stabil, cu pauza de masă;
Experiență în proiecte internaționale;
Team building-uri/ evenimente de relaxare oferite de către organizație;
Zi liberă de ziua ta, cu menținerea salariului – pentru a fi mai aproape de cei dragi;
Plus 2 zile de concediu anual la fiecare 3 ani lucrați în organizație;
Birou confortabil și dotat cu birotică;
Pachet gratuit de comunicare, inclusiv și aparat telefonic la solicitare.
Tichete de masă;
Normă de muncă – 100 %.
Locul de muncă: A.O. ”Concordia. Proiecte Sociale”, din mun. Chișinău, str. A. Corobceanu 13/1.

A.O. "Concordia. Proiecte. Sociale", este o organizație care protejează copiii / beneficiarii de orice abuz asupra acestora și are aprobată o Politică pentru Protecția Copilului care se respectă în totalitate de către angajați.


Se prelungește termenul de aplicare a CV-urilor pînă la data de 30.09.2021.
Vă rugăm să transmiteți CV-rile și scrisorile D-stră de intenție, pînă la data de 30.09.2021, indicînd POZITIA la care aplicați, la următoarea adresă de e-mail: hr.moldova@concordia.md
Telefon: 0 695 14 881.
Sediul AO ”Concordia.Proiecte Sociale”, str. A. Corobceanu 13/1, or. Chișinău
Контакты: 0 (22) 23-55-81
A.O. Concordia.Proiecte Sociale | добавлено 24.09.2021
Contabil
Căutăm Contabil / - ă pentru perioadă determinată, pentru suplinirea postului vacant., în cadrul A.O. „Concordia. Proiecte Sociale”

A O ’’Concordia. Proiecte Sociale’’, descoperă zi de zi oameni profesioniști, care activează împreună pentru a realiza obiectivele propuse, prin stimularea creșterii spiritului de echipă.

Responsabilități:
• Răspunde în atribuțiile ce îi revin, de desfășurarea activității financiar – contabile a asociației în conformitate cu legislația în vigoare;
• Organizează și coordonează contabilitatea din subdiviziunile care este responsabil, verifică și prelucrează setul de documente primite de la colaboratorii tuturor departamentelor Asociației;
• Întocmește setul de documente pentru plățile electronice;
• Monitorizează situația stocurilor și organizează periodic inventarierea acestora;
• Monitorizarea procesării corecte în evidența contabilă documentelor primare pe finanțatori;

Așteptări faţă de candidaţi:
• Studii superioare în domeniul contabilității și experiență în funcția respectivă minim 1 an;
• Cunoștințe în domeniul legislației fiscale și contabile;
• Cunoașterea softurilor specializate de evidența contabilă (1C) și abilități de operare PC (Word, Excel, PowerPoint, Internet).
• Cunoaşterea obligatorie a limbilor română şi rusă, (germana sau engleza constituie un avantaj);
• Seriozitate, responsabilitate, punctualitate, onestitate, receptivitate, lucru în echipă.

Oferim:
• Salariu atractiv – care oferă oportunitatea unei vieți la tine acasă;
• Bonus anual;
• Buget personal pentru dezvoltare, participări la trening-uri și conferințe specializate;
• Seminare de integrare a colegilor noi, pentru ca perioada de acomodare să fie mai eficientă și desigur mai plăcută;
• Program de muncă stabil, cu pauza de masă;
• Experiență în proiecte internaționale;
• Team building-uri/ evenimente de relaxare oferite de către organizație;
• Zi liberă de ziua ta, cu menținerea salariului – pentru a fi mai aproape de cei dragi;
• Plus 2 zile de concediu anual la fiecare 3 ani lucrați în organizație;
• Birou confortabil și dotat cu birotică;
• Pachet gratuit de comunicare, inclusiv și aparat telefonic la solicitare;
• Tichete de masă;
• Normă de muncă – 100 %;

Locul de muncă: A.O. ”Concordia. Proiecte Sociale”, din mun. Chișinău, str. A. Corobceanu 13/1.

A.O. "Concordia. Proiecte. Sociale", este o organizație care protejează copiii / beneficiarii de orice abuz asupra acestora și are aprobată o Politică pentru Protecția Copilului care se respectă în totalitate de către angajați.

Vă rugăm să transmiteți CV-rile și scrisorile D-stră de intenție, pînă la data de 30.09.2021, indicînd POZITIA la care aplicați, la următoarea adresă de e-mail: hr.moldova@concordia.md

Контакты: Telefon: 0 695 14 881. Sediul AO ”Concordia.Proiecte Sociale”, str. A. Corobceanu 13/1, or. Chișinău
Alimer- Comert | добавлено 09.02.2021
Contabil
Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic”este o companie dinamica in continua dezvoltare. Daca si tu esti la fel, te invitam sa te alaturi echipei noastre. Daca vrei sa te dezvolti profesional in domeniul contabilitatii, noi iti oferim un mediu de lucru placut in care poti aprofunda contabilitatea aplicata in diverse domenii de activitate. Vei lucra alaturi de un colectiv de profesionisti, care te va sustine si te va indruma cand vei avea nevoie.

Sarcini de bază:
- Monitorizarea nomenclaturii ,introducere și corectare poziții ;
- Dirijare specificații ,furnizări și preț vânzare în magazine ;
- Lansare acțiuni și eliberarea actelor de copensare ;
- Conlucrare cu furnizațiile franciza .

Cerințe:
- Studii medii sau superioare;
- Cunoașterea programului (1C 8.3, excel, word e binevenit);
- Capacitatea de organizare,responsabilitate;
- Cunoașterea limbii romane și ruse.

Pentru o stare generala de bine, la noi veti beneficia de:
- Angajare oficială;
- Salariu motivant (mărimea căruia va depinde de rezultatele interviului pe care îl veți susține);
- Pachet social integral;
- Oportunități de dezvoltare profesională;
- Loc de muncă într-o companie stabilă pe piață;
- Lucru într-o echipă profesionistă;
- Condiții bune de muncă;
- Participarea la evenimente corporative;
- Atmosferă plăcută de lucru și colectiv prietenos.

Va rugam sa expediati CV-ul cu poza pe email-ul: customagic-hr@mail.ru indicand functia la care candidati.

Persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
Контакты: E-mail: customagic-hr@mail.ru Telefon: 069666793
Alimer-Comert | добавлено 25.11.2020
contabil evidenta stocuri
Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii economice;
• O persoană responsabilă cu aptitudini;
• Cunoașterea programei 1Cv.8,Excel,Word si WMS;

Obligațiile postului:
• Verificarea documentelor primare oferind stocului gestiune;
• Contabilizarea facturilor intrare,ieșire,păstrare ;
• Verificare cu furnizorii mărfuri în gestiune ;
• Prelucrarea datelor inventarierilor stocului în gestiune ferti;

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională;
• Grafic stabil.
• Stimă și motivare din partea colectivului și a companiei.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru
Контакты: E-mail: customagic-hr@mail.ru
Alimer-Comert | добавлено 25.11.2020
operator-contabil
Cerinţe faţă de candidat:

Studii superioare sau medii de specialitate;
Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.3 sunt binevenite;
Responsabilitate, gîndire analitică;
Obligațiile postului:

Prelucrarea datelor contabile;
Introducerea documentației primare;
Evidența mărfii la depozit;
Compania noastra vă oferă:

Stabilitate;
Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
Dezvoltare profesională.
Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.
Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru
Контакты: E-mail: customagic-hr@mail.ru Telefon: 069666793
Alimer-Comert | добавлено 25.11.2020
contabil
Sarcini de bază:
- Contabilizarea facturilor fiscale privind serviciile și materialele procurate;
- Contabilizarea mijloace fixe, materialelor;
- Contabilizarea produselor petroliere;
- Calculul foilor de parcurs;

Cerințe:
- Studii superioare-Contabilitate;
- Cunoașterea programului 1C 8.3, excel, word;
- Gândire analitică;
- Cunoașterea limbii romane și ruse;

Grafic de muncă L-V - 09:00 -18:00
Контакты: E-mail: customagic-hr@mail.ru
Alimer-Comert | добавлено 25.11.2020
operator-contabil
Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii de specialitate;
• Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.3 sunt binevenite;
• Responsabilitate, gîndire analitică;
• Flexibilitate.
• Rezistenta la stres si lucru si orientarea spre instruire.

Obligațiile postului:
• Prelucrarea datelor contabile;
• Introducerea documentației primare;
• Elaborarea si verificarea salariului.
• Prelucrarea facturilor de verificare

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.
• Grafic flexibil.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru
Контакты: E-mail: customagic-hr@mail.ru
Alimer-Comert | добавлено 24.11.2020
contabil
Sarcini de bază:
- Contabilizarea facturilor fiscale privind serviciile și materialele procurate;
- Contabilizarea mijloace fixe, materialelor;
- Contabilizarea produselor petroliere;
- Calculul foilor de parcurs;

Cerințe:
- Studii superioare-Contabilitate;
- Cunoașterea programului 1C 8.3, excel, word;
- Gândire analitică;
- Cunoașterea limbii romane și ruse;

Grafic de muncă L-V - 09:00 -18:00
Контакты: E-mail: customagic-hr@mail.ru
Alimer-Comert | добавлено 24.11.2020
operator-contabil
Trebuie să știi că Holdingul ,,Customagic” este specializat în producerea și distribuirea produselor alimentare, fiind unic de acest gen pe piața Republicii Moldova. Credem că putem oferi oportunități de dezvoltare candidaților, ulterior angajaților noștri.

Cerinţe faţă de candidat:
• Studii superioare sau medii de specialitate;
• Cunoaşterea şi abilitatea de operare în 1C ver. 8.3 sunt binevenite;
• Responsabilitate, gîndire analitică;
• Flexibilitate.
• Rezistenta la stres si lucru si orientarea spre instruire.

Obligațiile postului:
• Prelucrarea datelor contabile;
• Introducerea documentației primare;
• Elaborarea si verificarea salariului.
• Prelucrarea facturilor de verificare

Compania noastra vă oferă:
• Stabilitate;
• Salariu motivant şi la timp (pachet social deplin);
• Dezvoltare profesională.
• Grafic flexibil.

Dacă sunteţi cointeresat de oferta noastră, atunci trimite-ţi CV-ul complet la adresa electronică: customagic-hr@mail.ru
Контакты: E-mail: customagic-hr@mail.ru
Alimer-Comert | добавлено 23.11.2020
analist-economist
Pe perioada acestei pandemii cind tara noastra se afla intr-o situatie nu prea favorabila pentru societate compania Alimer- Comert va ofera pentru a va ajuta si a avea o ocupatie de lunga durata un loc de munca extrem de atractiv cu o dinamica in crestere pe piata Moldovei. Noi producem si distribuim produse alimentare ceia ce va asigura cu un loc de munca care neprivind la orice situatie nu veti ramine fara job.

Compania este in cautare unui ,,Analist-economist,, aceea persoana care va imparti orice moment trait impreuna cu colectivul energic si mereu pozitiv,aceea persoana care are o imaginative si o gindire dezvoltata multilateral pentru a ajuta sa ne destingem si mai sus decit suntem.

Pentru a va alege anume pe dumnevoastra este nevoie de:
1. Cunoasterea programei 1C, Excel,World si alte programe.
2. Studii superioare in domeniul economic.
3. Gindire analitica si dezvoltata.
4. Persoana dinamica si energica.
5. Persoana rabdatoare.

Obligatiunile dumnevoastra vor fi:
- Analiza marfei si asortimentului ei.
- Merchandising( tot cei legat de aranjarea marfei)
- Sa cunoasca toate datele despre marfa noua aparuta in companie.
- Sa ajute la dezvoltarea economiei legate de marfa prin magazine.

Compania noastra mare va ofera:
- Pachet social deplin,angajare oficiala.
- Salariu motivant , fara intirziere.
- Grafic putin instabil; 8-18 sau 9-18
- Companie mare si puternica.
- Colectiv prietenos si tinar.
- Cresterea si dezvoltarea in companie.
- Dorinta permanenta de a lucra

Detalii la 068787733 expediati CV pe adresa de mail :
hrcustomagic@gmail.com
Контакты: E-mail: hrcustomagic@gmail.com Telefon: 068787733
Чтобы добавить вакансию, необходимо авторизоваться.
Если Вы еще не зарегистрированы, пройдите процедуру регистрации.

 
Вход для пользователей
Логин
Пароль
 
Регистрация | Забыли пароль?
 
СПЕЦИАЛЬНОЕ ПРЕДЛОЖЕНИЕ

 
ОЗНАКОМИТЕЛЬНЫЙ НОМЕР

 
СЕМИНАРЫ

02.12.2021
Amortizarea mijloacelor fixe în scopuri fiscale în anul 2021 – aspecte aplicative privind tranziția
17.12.2021
Амортизация основных средств в налоговых целях в 2021 году – практические аспекты перехода
Календарь налогоплательщика
Декабрь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс

1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

  • истекает срок уплаты налога
  • истекает срок сдачи отчетности
  • истекает срок сдачи отчетности и уплаты налога
 
НАШ ОПРОС

Ориентируетесь ли Вы на разъяснения государственных органов?
Да, всегда принимаем решения, ориентируясь на них
Да, но только если с ними согласны
Нет, эти письма не являются нормативными актами


Результаты опроса