Până la data de 5 decembrie 2024 persoanele fizice sau juridice competente, certificate în domeniul evaluării, pot depune actele necesare pentru participarea la concursul pentru efectuarea evaluării bunurilor sechestrate de către autoritatea fiscală.
Serviciul Fiscal de Stat a lansat concursul pentru selectarea evaluatorilor. Menționăm, concursul este desfășurat anual (în baza prevederilor art. 203 alin. (2) din Codul fiscal) în scopul asigurării evaluării bunurilor sechestrate și pentru obținerea certitudinii că preţul de comercializare a acestora est egal sau mai mare decât valoarea de piaţă evaluată şi valoarea contabilă la data comercializării lor (potrivit art 203 alin. (3) din CF).
Pentru participare la concurs, persoanele care corespund cerințelor indicate supra vor depune următoarele documente:
- cererea de participare;
- certificatul de competență a evaluatorului;
- scrisoarea de intenție în care să fie indicate domeniile în care se dorește a exercita evaluarea bunurilor, specializarea evaluatorului, descrierea activităților de evaluare realizate anterior, alte informații la discreția solicitantului.
Actele vor fi prezentate în format electronic la adresa de e-mail: mail(at)sfs.md . Telefoane de contact: 022-82-33-03, 022-82-30-80.
Amintim, Lista evaluatorilor pentru anul 2024 a fost aprobată prin Ordinul SFS nr. 501/2023 și poate fi consultată aici. Totodată, pe pagina oficială a autorității fiscale poate fi consultată lista bunurilor confiscate și a celor infracționale (sechestrate).