SIA „MEV”: modificarea Centrului de asistență tehnică
09.12.2024

Începând cu data de 2 decembrie 2024, în Sistemul Informațional Automatizat „Monitorizarea electronică a vânzărilor” (SIA MEV) a fost implementat un nou funcțional – de modificare a Centrului de asistență tehnică pentru utilizatorii echipamentelor de casă și de control incluse în Registrul unic al ECC începând cu anul 2022, comunică Serviciul Fiscal de Stat.
 

Astfel, contribuabilul depune prin intermediul noului Centru de asistență tehnică cererea privind modificarea unor date (pe suport de hârtie sau în format electronic), conform anexei nr.10 la Regulamentul cu privire la modul de evidență și sigilare a echipamentelor de casă și de control, aprobat prin Ordinul SFS nr. 632/2020.


În cazul recepționării cererilor de către Centrele de asistență tehnică de la utilizatorii ECC, acestea urmează a fi completate în SIA „MEV”.


Sistemul informațional automat prelucrează cererea și acordă acces la ECC Centrului de asistență tehnică nou și transmite mesaj de informare în acest sens către Centrul de asistență tehnică vechi.