SFS a inițiat modificări la regulamentul privind utilizarea serviciilor fiscale electronice
01.10.2025

Serviciul Fiscal de Stat a anunțat inițierea procesului de modificare a Regulamentului privind modul de utilizare a serviciilor fiscale electronice prin intermediul SIA „Cabinetul personal al contribuabilului”, aprobat prin Ordinul nr. 125/2020.

 

Regulamentul stabilește regulile de conectare și utilizare a serviciilor fiscale electronice, inclusiv întocmirea, semnarea și transmiterea documentelor fiscale în format digital. Prin intermediul „Cabinetului personal al contribuabilului”, utilizatorii au acces la astfel de servicii precum „Declarația electronică”, „e-Factura”, „e-Cerere”, „Сomanda online a formularelor tipizate”, „Сolectarea informației din surse indirecte”, „Contul curent al contribuabilului”.

 

Modificările inițiate sunt orientate spre perfecționarea procedurilor existente și optimizarea funcționării serviciilor electronice. Consultările cu utilizatorii vor permite adaptarea regulamentului la necesitățile practice ale companiilor și persoanelor fizice, contribuind la utilizarea mai comodă și mai eficientă a  „Cabinetului personal al contribuabilului”.

 

Toate persoanele interesate sunt invitate să prezinte propuneri de modificare sau completare a Regulamentului până la 3 octombrie 2025.

 

Persoana de contact: Olga Cecoda, inspector principal al SFS, tel. 022 82 34 11, e-mail: olga.cecoda@sfs.md.